oylesinebiri__ Angelmom303 biz 6 aya kadar Bebelac lf kullanmıştık yani fena değil normal maması da aynı şekilde kullanılır rapor ediyor doktor reflü mamasını
oylesinebiri__ zeydinannesiyim raporsuz kutusu 600 lira çok pahalı devlet yarısını karşılıyor rapor olursa
oylesinebiri__ Angelmom303 doktora gidip diyin reflüsü var o raporu eder ana özel hastane doktoru rapor ediyor