Buselim bu şekilde görünüyor hamilelik şüphem yok ama doktor bakmış vitamin değerlerime baktirmaya gitmiştim referans aralığı niye yüksek görünüyor
ikioglus Aslında değerin altında çıktığı için kırmızı gözüküyor ama o referans aralığı neden öyle onu anlamadım normalde 5> olması lazım diye hatırlıyorum.