baharne Cımbızlı olanı kullanıyordum kırıldı memnundum aslında ama her iki haftada bir uğraşıyordum gerçek lazer cihazı mı alsam acaba dedim kullanıp memnun kalan markalar var mı çok pahalı olmayan
zeyneppce baharne killariniz siyahsa philips lumea güzel. Ama düzenli yapmak önemli. Bitti gitti mantığı da yok 3 4 ayda bir zamanla 6 ayda bir uygulamak gerekiyor. Büyük bölgelere yapmak da cok uğraştırici ve sıkıcı ama sonuca değer
degersizbirhayat_1 zeyneppce Benim bacaklarım inceydi hiçbir yerimde öyle kalın siyah kıllarım tüylerim yok jiletle alıyoruz mesela ertesi güne çıkmaya başlar normalde bazen unutuyorum çocuklardan üzerinden 5-6 gün geçiyor hala çıkmamış oluyor
turkolog43 @“zeyneppce”#p35634449hâlâ robx kullanıyor musunuz tavsiye eder misiniz hangi modeli kullanıyorsunuz lazer geçmişim yok param boşa gitsin de istemiyorum philips braun gibi markalar da biraz pahalı geldi açıkçası