Bugün acı haberim kanayam yaram netleşti otizm başlangıcı tanısı aldık… iki üç teste görecek konuşma gelişim sonuçlara göre raporu çıkacak ve tedavi gelişim için eğitime başlayacağım bunları yazarken gözyaşlarım sel ……allah herkezin yardımcısı olsun acı yaşamasın şifa versin allah merak edenler vardı sonuç ne oldu diye erkek bebek 23 aylik .. etrafında dönme çırpınma yok sadece kısıtlı göz teması ve nesnelere takıntısı cansız nesnelere değer vermesi …. başka hiç bi anormal tanı yok madde