Taftafgiller emzirmeyi bıraktım. Hapa başladım ilk kutu bitti bu kadar şiddetli değildi şimdi yeni kutuya geçtim ve yoğun baş dönmesi var basınç var ğibii kimi zaman baş ağrısı. Böyle şikayetlerim yoktu. Aklıma Yasmin hap kullanıyorum o geldi. Bırakmakta istemiyorum. Sizde mi Yasmin kullanıyorsunuz ? Ve şiddetli mi baş dönmeleriniz