tosuncuk25 geneli limitsiz yaptıracaksanız genel daha iyi oluyor. Tabii maliyeti yüksek ama kafa rahat oluyor. Ancak limitli bir paket olacaksa da tamamlayıcı daha mantıklı. Tamamlayıcı da 10 muayene hakkı oluyor. Eğer muayenede tahlil vs gerekiyorsa onkar da o muayeneye dahil oluyor. Allah korusun yatarak tedavi olursa da hiç birşey ödemiyorsunuz. Ama paket paket değişiyor mudur bilmiyorum. BiDeki öyleydi. Tabii bazı hastaenelrde kullanabiliyorsunuz tamamlayıcıyı, hangi sigortadan yaptırdığınıza göre değişiyor hastane. Çocuklar çok hastalandığı için ben genel yaptırdım. Eski işyerim genel yapıyordu, az bir miktarını ben ödüyordum. Özel muayeneye gidince de sonradan faturalıyordum %80ini ödüyordu. Kızım geniz eti bademcik ameliyatı oldu hepsini ödedi. Acile gittik, küçük bişeyden doktora gittik hep kafam rahattı.
Yeni işyerimde genel sigorta var ama limitli. Çocuklara farkını ödeyip yine limitsz yaptırdım çünkü daha ilk 3 aydan lmit dolardı. Özel hastanede bir tahlil yapılsa zaten 10-20 bin arası limit gidiyor🤦🏻♀️
Tabii bir de şöyle bir durum var, genel sigorta olunca muayenenin veya tetkikin %20 sini ödüyorsunuz. Yani bir muayeneye gittiniz tahlil muayene 10 bin tuttu, 2bin siz ödüyorsunuz.
Tamamlayıcıda böyle bişey yok, anlaşmalı hastaneye gittiğinizde 15-20 tl gibi bişey ödüyorsunuz herşey muayene hakkınıza dahil oluyor.