Kizlar biz gecen yaz didime gitmistik cok begenmistik esim de yerleselim diye tutturuyor. Ama yasam nasil iyi mi mavisehirde kalmistik oralar guzeldi ama bir haftalik tatil yaptik surekli yasam nasil var mi didimde yasayan tayinci olan gel veya gelme diyen🤓🤓