22112020 Kızım bugün 3 aylık oldu çok iştahlı bir çocuk değil maalesef emziren kadar anam ağlıyor 3 4 saat te bir emiyor 2600 doğdu şu an 5900 normal mi değil mi dr a gitmelimiyim akıl verin tecrubeli anneler
22112020 Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim 💞 peki 3 4 saatte bir emmesi normal mi? birde o istersen meme tutunca ağlıyor bu normal mi
bianneeee 22112020 benim kızım 1,5 aylık doktor gece uyamdırmana gerek yok acıkırsa kalksın yoksa bırak 4-5 saat uyuyabilir dedi ki sizin bebeğiniz 3 aylıkmış öyle iki saatte bir düzeni bence yenidoğdukları zaman için geçerli
Deletedmom0028 22112020 gayet iyi. En aşağı 500 gram ortalama 800 1000 gram alması beklenir. Emmesi de iyi bence 3 saat yeter doyuyorsa.
22112020 Damladogann ya gercej mi😑 ya emmiyor dogru duzgun isye sütüm bol halbuki ama emmeyince faydasız
[silindi] 22112020 bız 2 aylıklen 6 kıloyduk 2900 dogduk ama bazı bebegın ıstahına gore degısır bu tabıkı sızınkı normal gıbı
[silindi] 22112020 yanı her ay 1000 gr ıyı aslında bızımkı emerken cok kılo aldı aylık 1500 gr sonra mama ıcmeye baslayınca 1000 gr ma gerı donduk aylık ınsalah bı sıkıntı cıkmaz 🙏🏻