Malum artık havalar ısındı. Bebekle bir yerden bir yere gidene kadar sırtı başının arkası ter içinde kalıyor. Her ne kadar koltuğu climaflow falan alsak da tüm oto koltuklarında bu sorun yaşanıyor maalesef. E klima açsak çocuk terli, açmasak daha çok terliyor. Arabadan indirsen sırtı su gibi. Siz buna çözüm bulabildiniz mi ? Şöyle bir tık kolayı var mı deneyimleriniz neler?