Elatoria ben daha önce de spıral kayması olmuştu hamile kalmiştim düşük oldu ama şimdi 3 tane oğlum var zaten inşallah hamile değilimdir hayırlisi bakalım ama kafama koydum tuplerimi bağlayıp içim rahat bişekilde yaşayacağım 36 yaşındayım allahım olmayanlara versin inşallah