Selam kızlar bebeğim 4aylık oldu doğum kilosu 3300 şuan 6500 ilk 2 ay 1 kg aldı 3.ay 750 ge bu ay450 gr aldı. Neden azaldı bilmiyorum emmiyo ben anne sütünü sağarak biberonla veriyorum dışarı çıkınca mama veriyorum, ama ml olarak hiç artmıyor zorluyorum ama içmiyor önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum