rumeysayilmaz Bebeğim 3,5 aylık. Sol bacak alfa 59, sağ bacak 60. Doktor pavlik bandajı takılması gerektiğini söyledi bugün takılacak. Aynı durumu yaşayan varsa tecrübelerinizi benimle paylaşabilir misiniz?
anneyimmmben rumeysayilmaz iyide düşük değilki zaten en düşük 60 olması lazım. Çift bez kullandınız mı
berecesel rumeysayilmaz öncelikle geçmiş olsun 60 olan normal olan zaten. Bizim de önce 54 ya da 56 idi başta benzer şeyler yaşadık çift bez sordum taktırmadılar uzunca bir süreç uzun uzun yazmayacağım ama en son özelde bir doktor 3 bez tak dedi taktıktan sonra 59 olmuştu bizim. Kapanıyor geçeceğini düşünüyorum ama bebek artık 4 aylık oldu ortopedi doktoru bakmalı dedi aynı gün gittim şuan ekstra hiçbir şey yapmana gerek yok bir ay sonra röntgen ile bakalım dedi. Bir ay sonra kendiliğinden geçmişti çok şükür. Geçmeseydi bizim de bandaj takılacaktı. Düşünürken bile öldüm öldüm dirildim bebeğim zaten titiz çocukları çok rahatsız eden bir şey. 59 sınırda bir değer imkanınız varsa başka bir doktor başka bir hastaneye de göstermenizi tavsiye ederim bazı ultrason cihazları da farklı ölçüm yapabiliyor çok az derecelerde de olsa. Belki sizin de gerek yoktur kullanmanız. Rabbim şifalar versin 🌸
rumeysayilmaz anneyimmmben 1 buçuk aylıkken ultrason çektirdiğimizde radyolog çift bez önerdi ama çocuk doktoruna söylediğimde çok eski bir yöntem buna gerek yok, kendiliğinden düzelir dedi ve onu dinledim sadece birkaç kez taktım. Çocuk doktoru mağduruyum bir noktada.. bugün bandaj takılacak işte
rumeysayilmaz Huma_kus34 frejkayı önerende oldu önermeyende. Sanırım pavlik bandaj hepsinden etkiliymiş
anneyimmmben rumeysayilmaz inşallah tez zamandan düzelir belki 1 haftaya düzelir çünkü çok bozukluk yok gibi. Birde başka doktora görünün derim ben her dr aynı tecrübede olmuyor. Benim çocuğumu yanlış ölçtüğü için ondan takılacaktı ben başka doktora gittin birdaha çektirdim normal çıktı şükür
Huma_kus34 rumeysayilmaz biraz zorladı tabi o ağladıkça ben ağladım ama kımsenın kucağına vermıyordum bacakları ayrı oturdum devamlı bndeydı çocuk yanı ekstra çift bez taktım bandajla bırlıkte bıraz daha büyüyünce frajka yastığı verdi doktor onda hıc oturtamıyordu tabi Rabbim acil şifalar versin süreç zorlu oluyor bebek ıcın tabı
benikicocukluanne rumeysayilmaz geçmiş olsun.bizde bugün başladık bandaja.bebeğim gece boyunca ağladı..😔 alıştı mı sizin bebeğiniz ? Geçti mi ? Düzeldi mi,?
Huma_kus34 anneyimmmben bizde böyle bırsey yaşadık doktor bandajı yanlış taktı ve bız bır hafta boyunca yanlış takmışız çoğu takmayı bılmıyor bile 🙂↔️
rumeysayilmaz Huma_kus34 bandajınız kumaştan esnek olanlardan mıydı? Bize deri olanından özel ölçü yaptırmamızı söylediler
anneyimmmben Huma_kus34 allah cezalarını versin dicem olmucak el kadar bebege yapılmaz ya böyle şeyler vicdan el insaf
defnedilej Merhabalar .Süreç biraz zor size sabırlı bir tedavi süreci diliyorum.Benim kızkm 4 ay 15 günlük 3 haftadır pavlic bandaj kullanıyorz.iki gün çok agladı gece inledi.sürekli emmek istedi .sonra alıştı.eşim sürekli çıkarmak istedi fakat ben kullanmakda ısrarcıyım.çünkü bende de kalça gelişim geriliği var.iki haftada bir kontrole gidiyoruz.doktorumuz ultrason da değişiklik olmadığını fakat röntgen de pavlik bandaj takılı iken olan görğntüye bakdı düzelme olacağını söyledi Salı günü tekrar kontrole gideceğiz.sizin açılarınız gayet de güzel.korkmayın eminim çok kısa kullanır.biz ilk etapta çift bezde kullandık fakat işe yaramadı .zaten artık çocuk ortopedi önermiyor.haftada bir saat çıkarıp banyo yaptırıp yağlayıp öpüp sevip giydiriyoruz.
Huma_kus34 rumeysayilmaz pavlik bandajı taktık bıryerden sonra artık olmayınca farjka yastıgına gectık
Huma_kus34 rumeysayilmaz beyaz kemerliydi normal nasıl anlatsam bılemeıdm deri vs gibi detayları yoktu eczaneden almıştık
anneyimmmben Huma_kus34 allahım şifalar versin başıma böyle bir şey geldiği için bu tarz şeyler gördüğümde içim acıyor rabbime sifa ver diyr dualar ediyorum
rumeysayilmaz Huma_kus34 bizdeki komple deri. Kayma payı olmasın esnemesin diye deriden aldırdılar, böyle kemer gibi delikleri var ☹️
rumeysayilmaz durutastan çook geçmiş olsun umarım tez vakitte atlatır yavrularımız😔😔peki alıştı mı bebişiniz duruyor mu? 🥺 ve değerleriniz kaçtı sizin?
Huma_kus34 rumeysayilmaz yaa sıcaklarda nasıl olurki deri inşallah tez zamanda iyileşir baska bırseylere gerek kalmadan 🤍