Kaç defa mail attım ama benim derdime çare bulunamadı. Benimle alakasız bi maille giristeyim oysa bu maille girmemistim buraya. Ve sifremi de bulamiyorum. Google uzerinden girmek istersem sifre istiyor ve sifre icin mail talep ediyor. Mail atiyorum sorunum var diye. Ama cevap geliyor ki maille giris yok. Yoksa ben sifremi istiyorum ve neden kendi sifreme ulasamiyorum. Bu cok sacma degilmi?? Sifremi unuttuysam bu sifre her uygulamada oldugu gibi sifirlanip yeniden degistirilerek elime ulasmali yani. Ulasabilmeliyim sifreme. Nasil oluyor ki ben sifremi bilemiyorum ve bunun cozumu de yok. Daha fazla kismi deyip duruyorsunuz ama yok ben sifreme neden ulasamayayim ki??? Nasil yani koskoca uygulamada bu yok mu? Bu nasil guvenlik oluyor boyle baska bi telefona gecincede daha fazla yaparsam girebiliyormusum. Bu sorunum halledilsin aylardir mail post bilmem neler yapiyorum yok yani sifre yok mail yok. E nasil oluyor bu???

