6 aylık bebeğim ek gıdaya geçtik şöyle bir sorum olacak size mesela kahvaltı yaptı karnı tok biraz emip bırakıyor ama o süreçte göğsüm taş gibi oluyor sağmak zorunda kalıyorum çok ağrıyor bu süreç nasıl ilerliyor hep sağım mı yapmam gerekiyor nasıl olacak