Kızlar merhaba, bebeğim bugün 7 aylık oldu. Daha önce de kusmaları oluyordu ama beslenmeden sonra oturma pozisyonuna vs dikkat edip geçirmiştim. Hipp kullanıyordum ama 1 hafta oldu golden coat’a geçtim içeriği daha temiz diye. Ama yeni mamadan mı yoksa düzgün gazını çıkaramamdan mı, benim yediğim başka bi şeye mi alerjisi var o yüzden mi kusuyor anlayamıyorum. Emzriyorum aynı zamanda.