aslymom kizim 14 aylık doktora götürdüm iştahı yok diye Bebelac Gold kullanıyorduk mama çok içtiği için yemek yemiyordu tamamen kestim ben şuan sadece ek gıda ile ilerliyor iştahı açıldı çok şükür çok güzel sindirimide kolay bir mama memnun kaldım ilk 6 ay Aptamil preseyneo kullandım diğer süreçte Bebelac Gold ♥️