Ben önü kapalı sandalet tercih ediyorum parmakları açıkta kalınca sanki daha rahatsız hissediyor ve parmaklarına bir şey olursa korkusu yaşıyorum parkta falan sonuçta cam kırıkları falan oluyor sandaletin içene girebiliyorlar sheckersler bence daha rahat bir miktar daha ağırlar ama daha rahatlar igor daha düz ve iç tabanı daha sert