gunes716_ benim oğlum da çok kolay bir çocuk ama şu anda anlamıyorsunuz 2,5 yaş üstü olunca daha farklı bir ihtiyaçları oluyor. O yüzden ben kesinlikle iki çocuk arasında 3 yastan azını tavsiye etmiyorum. Hem gördüklerim hem de bizzat yaşadığım için tecrübemi belirttim 🙃