uuuuuuu Kızlar günaydın oğlum 30 aylık oldu bu ay aşı var mi ben yok diye biliyorum ama burda bebeğimizin ismi yazan yerde bu ay hepatit A aşısı olduğu yazıyor bu aşıyı 2 yaşında olmadı mı zaten kafam karıştı
syldz61 Normalde 2 yaşta hepatit a aşısı olur o kdr . Sonrası 4 yaşta bakanlık takvimine göre. Yani 2,5 yaş izlemi var sadece boy kilo takibi şeklinde.
uuuuuuu syldz61 evet onu biliyorum hatta dun ebe aradı boy kilo takibi için sağlık ocağına gelmemiz gerektiğini söyledi aşı olsaydı söylerdi diye düşünüyorum ama ismin yazdığı yerde bu ay hepatit A aşısı vardır yazınca emin olamadim