caglakaroglu Merhaba , Sürekli kusan 5 aylık bebeğime doktorumuz bu probiyotiği verdi. Eczacımızın dahi çok bilgisi yok. Aranızda bebeğine kullanan var mı ?
hunilimomy caglakaroglu klaire Labs tan bahsediyorsunuz sanirim biz kullandik hala donem donem ihtiyac halinde kullanıyoruz kronik kabizlik problemimiz vardi canlı probiyotik çoklu besin alerjisinde genellikle kullanılıyor alerjik çocukların bağırsakları daha hassas olmasi nedeniyle başlamıştık bizde