Kızlar oğlum 9. Ayına girecek haftaya. Son 2-3 haftadır gündüzleri özellikle çok emmiyor emmekte istemiyor. Ek gıda olarak kahvaltı-ara öğün-akşam veriyorum. Ama ara ve akşam öyle çok şey vermiyorum yediği kadar sabah güzel yiyor ama. Gece 3-4 kere emiyor onda sorun yok ama gündüz nedense yani emzirmesem emmeyecek öyle söyliyim. Sizce normal midir büyüdüğü için mi böyle anlamadım. Görüyorum mesela ek gıda verip ardından 180cc mama içirenler falan var. Kilosu iyi bu arada. Yaşayan var mı böyle?