Doktorum süt diyetimi açmamı söyledi bugün 10 gün ilk 5 gün kek yedim bir tepki görmedim son 5 gündür de yine süt de yapılmış krep waffle tarzı şeyler yedim ama bugün 11 gün kakasında mukus tarzı bir şey vardı Emin olamadım diyete devam etmelimıyım başına gelen var mı yoksa açmaya devam mı etmeliyim