Bebeğim 3 ay 8 günlük. 7-8 dk emiyor. Sonra memeden çıkmaya başlıyor. Gazını çıkartmak için omzuma koyuyorum. Gazı çıkıyor ama memeden ayrılınca çok ağlıyor. Gazı çıkınca da kusuyor. 5 dk emiyor az kusuyor. Bez sayısında problem yok.
Memeden hiç huzurlu ayrılmıyor doyuyor mudur? Kilo alımında da bir problem yoktu ama eskiden 20 dk-30 dk emerdi.1-2 haftadır var bu problem. Doktor randevumuz cumartesi. Çok ağlayınca da üzülüyorum tekrar veriyorum alıp bırakıyor. Çok mu emiyor yoksa sütüm tazyikli mi acaba?