esraezgioz Kızım 14 aylık geceleri yatırırken yastıksız yatırıyorum beşiğinde, sizce artık yastıkla yatırmalımıyım bide önereceğiniz yastık var mı
Feyzosumunannesi esraezgioz Doktorumuz 2 yaşına kadar kullanmayın 2 yaşından sonra ince bir yatık kullanabilirsiniz demişti ve öyle yaptım.
hellomom esraezgioz mümkün olduğunca kullanmayın yastık diyorlar. Yetişkinler için bile kullanılmaması daha sağlıklıymış. Yastıksız uyuyorsa uyuduğu kadar gitsşn öyle.
mystery1903 esraezgioz 2 yaşına kadar yastik kullanmadım ben. 2 yaşından sonra ince yumuşak bir yastik tercih ettim. Doktorum 2 yaşına kadar kullanma demisti bana