Kusta Merhaba bebeğim 4,5 aylık oldu uykularımız hala düzensiz gece çok uyanıyor,gündüzde max 30 dk ile 40 dk arası uyuyor.böyle olupta birşeyler uygulayan var mı? Birde bebeklerinize yastık kullanıyormusunuz
Aysegolcuk_ Kusta bizde öyle sorun var 😭😭 gündüzleri 15 30 dk uyuyor gece uykumuz iyi şimdi gerçi gece uykumuz bozuldu 10 da uyutuyorum 11 de uyanıyor 1 de uyuyor kaç gündür böyle 😔 2 yaşında kadar doktorlar önermiyor yastık kullanmaya sadece sallarken kullanıyorum
SenaBetul Kusta ben yastık kullanıyorum ama yumoş yani benimkinin gündüz uykusu yok denecek kadar az 15 dakika uyur kalkar geceleri çok uyur o da şuan işime geliyor tabi gündüz uykusu da biraz olsa iyi olur zor şuan düzeni olması zamanla oturuyor ilk başta gecede uyumuyordu hanımefendi
Serapavsar Kusta Benimki de dört buçuk aylık ben yastık kullanıyorum yastığın önerilmedigini yeni ogrendim gündüzleri pek uyumuyor gece 2-3 saatte bir uyanıyor uykuya dalmasi biraz zaman alıyor ama
Kusta Aysegolcuk_ ben yastık önermediklerini yeni öğrendim 2 gündür yastıksız yatırıyorum ondan mı bilmiyorum uyku iyice bozuldu sürekli mızmızlanıyor gece kaç defa kalktığımı sayamadım artık 😞
Zeynep-iremnur1 Kusta bende çok Engin yastıkta yatırıyorum doktor yatırma dedi ama napım yastıksız da hiç yatamıyor
Denizanne incidenizzz yorumunuz tamamen kavga tarrtışma çıkarma amaçlı yazılmış. Kadın hiç uyanmasın yazmamış çok fazla uyanan bir bebek gündüz de huzursuz olur çünkü uykusunu alamaz. Bebeklerin verimli uyuması da çok önemli. Yorumunuza kayıtsız kalamadım kusura bakmayın Boş yapmışsınız
Kusta incidenizzz incidenizzz beklentim inş gözbebeği yavrularımızın ileride sizin gibi anlamadan sırf boş konuşmak için konuşan bir birey olmaması,
Kusta SenaBetul inş biran önce düzene girer hem onlar için daha verimli oluyor uykusunu güzel alınca bizler içinde 😉
Bsrkr5 2.5 aylık kızım 12 oldumu yatağını istiyor ağlıyor koyuyorum kendiliğinden uyuyor sabah 7.5 da emmeye kalkıyor bezini değiştiriyorum geri uyuyor 10.5 da kalkıyor emiyor uyuyor öğlen 12 de temelli kalkıyor. Hiç sallamadım pışpışlamadım ne zaman uyursa uyusun diye bekledim işe yaradı 😅
Kusta Bsrkr5 maşallahh ☺️ İşe dönünce sorun olur diye çok fazla akışına bırakmak istemedim,21:00 de ben uyutma çabalarına başlıyorum ☺️