Kızlar bebeğime 2-3 saat beklemiş mama verdim sorun olur mu? Farkettiğim an kalan 20cc mamaya baktım normal duruyordu yani süt kesiği gibi veya farklı bir şey yoktu. Ilık diyemem ama Buz gibi de değildi. Daha önce verip de herhangi bir sorun yaşayan oldu mu. Bayağı esıkıntı yaptım şu anda . Geceden beri kaç saatir bekliyorum başında bir şey olacak diye. Umarım bir şey olmaz 😢