durubebek_ oylesinebiri__ sorun yasarsam yşne değişiriz ama hipp combiotic e dönerim o çok iyi geliyordu arada gazı zor çıkıyodu oda zaten büyüdükçe azalır
durubebek_ pimpiriklianne43 hipp combiotic gerçekten güzel bu ara biraz gaz sorunu oldugu için değişiyim dedim bakalım bu iyi gelmezse geri dönerim
pimpiriklianne43 durubebek_ açıkça söylemek gerekirse maliyetinden dolayı bebelac gold denemiştim anam oğlum sabaha kadar ağladı hemen ertesigun hipp döndüm
durubebek_ pimpiriklianne43 evet fiyatı da son günlerde arttı gerçekten umarım gaz soeunu olmaz aglama sebebi gaz mı yaptı mama acaba
pimpiriklianne43 durubebek_ bilemiyorumki canimhippye geri dönünce gece uykusuda düzeldi ondan sonra asla değiştirmedim ama 6 aylik olunca doktora sorucam combiotic ilemi devam edelim normal hipp ye gecelimmi diye
pimpiriklianne43 durubebek_ bende ona diyorum işte doktor gec derse 6 Aydan sonra ona gecmeyi düşüyorum kolik diye combiotic kullanıyordum 6 Aydan sonra biter inşallah