Arkadaşlar merhabalar. Bu L park ve Küstüm Park olayını bi türlü kavrayamadım . Instagram ve youtube dan defalarca kez video izledim ama tam olarak onların yaptığı gibi olmuyor halbu ki çok kolay ama bir türlü işin içinden çıkamadım . İki çizgi arasına giricem dielim çizgilerden birisini ortalı giriyorum . Olmuyor birkaç gündür inanılmaz taktım. Lütfen bunun var mı bir bilmediğim profesyonel yolu? Ya da zamanla mı olucak acaba ? … hep geniş alanlarda deniyorum ana çizgim ortalı oluyor . Yardımcı olur musunuz? Gerçekten samimiyet ile söylüyorum duacınız olucam 🙏