PrensesAnnesi0 Selam güzel anneler ☺️ varmı evde ek iş yapan. Malum bez parası yetiştirmek biraz zor. İş arıyorum evde yapabiliceğim neler olabilir hiç bi fikrim yok 🙊 sizlerden yapan var mı ?
Kubraatlas PrensesAnnesi0 valla katalog işi dışında bende baktım ama bulamadım katalogta çevre olmayınca çok zor postunuz üste dursun 👍🏻
Damladogann PrensesAnnesi0 aylık ne kadar veriyorsunuz bez parasına merak ettim sadece yanlış anlamayın bide hangi bezi kullaniyorsunuz
Kubraatlas PrensesAnnesi0 valla bende çene var ama çevre yok 😀 çok sıkılıyorum evde hep çalışan bi kızdım sonra bebek olunca evde kaldım koca parası yemek hiç benlik değilmiş onu anladım destek olmak için çırpınıyorum ama yok yok yok 😔
Annesininbali Gerçekten insanın oturduğu yerden para kazanması gibi yok sadece üye yaparaktn bile çok güzel rakamlar kazanılıyor.daha birkaç gün önce grubumuzda bir arkadaşımız 3 bin TL üzeri bir ücret aldı .yeterki azimli olun.
Kubraatlas Anastasya üyeyim zaten yapamadığım için öyle söylüyorum 😀 yapan vardır elbet ama ben makyaj yapmayı sevmem pek o yüzden de işime yaramadı kısmet el işi vs burdan çıkarsa inşallah