Benim bebeğim de 5 ay 22 günlük aynı şekilde irkilmeleri vardı 5-6 kez art arda. nörolojiye gittik uyku myoklonisi dedi. Normalmiş 1 yaşa kadar geçiyormuş. Sadece uykuda oluyorsa, ellerini tuttuğunda duruyorsa, uyanıklık sırasında bir sıçrama hali olmuyorsa ve motor becerilerinde bir gerileme yoksa normal dedi. Yani mesela bir şeyi kavrayabiliyordu ama artık kavrayamıyor falan öyle bir gerileme