1 aylık olana kadar 2 saatte bir emzirdim mutlaka. 40ı çıktıktan sonra da 3 saate çıkardım. Şuan 2 aylık gündüzleri 3 saatte bir emziriyorum geceleri ise kendisi 4 ya da 5 saatte bir uyanıyor emziriyorum uzmanlar da bu aylarda kendisi uyanmadığı sürece uyandırıp emzirmeyin altını değiştirmeyin diyorlar ama ben yine de geceleri 4 saatte bir alarm kuruyorum alarma kalmadan kendisi uyanıyor acıkıyor.