selam anneler kızım eylülde yaşına girecek ve minicik saçları var bi türlü uzamıyor ne öneriniz vardır adaba biberiye demişlersi beyazlattığını söylediler ve çevremde bazı kişilerde gördüm gerçekten beyazlama mevcut, ecowell şampuanda kullandım.Herkes paşa diyerek seviyor ve yavrucuğum da sinirlenip ben kızum kız diyor .Uzaması için önerileriniz nedir çol teşekkür ederiiimmm..