ASLIHAN0709 kesinlikle gündüz salonda çalısıyor klima oglumu uyutunca yatak odasındada calısıyor yani uzun süre 2 klima calısıyor gecede sabaha kadar yatak odasında calıstırıyorum yaz gelsin diyorum bir an önce o zamanda soğutmak için fatura yuksek gelecek 🤦♀️