Son adet tarihim 3 Nisan. Ancak bende adet düzensizliği var . İki gün önce test yaptım silikten daha net bir ikinci çizgi vardı sonra tekrar yaptım aynı gün içinde tekrar oldu ama ikinci çizgi daha azdı netliği. Bende eşime söyledim oda yarın bir tane daha yaparsın dedi. Ertesi günü ikindi vakti gibi bir tame daha yaptım ama bu sefer hiç bir şey yoktu. Ne düşünüyorsunuz