Oğlumda oldu 2-3 kere kan gördük kakasında o aylarda alerji testi yapamayız dedi emzirdiğim için benim takio etmem gerektiğini söyledi mesala fındık yediğimde olmuştu 2 hafta yeme sonra tekrar ye eğer kan görürsen fındığa alerjisi vardır demişti zamanla geçti ama şimdi 3 yaşında çok şükür sıkıntımız yok mukus ve gürültülü kaka vardı ayrıca