Huzurkokulum pilavustutavuk valla canim 70 yada 80 di fiyati biraz pahali ama dedigim gibi daha uzun gidiyo bide onlar icin olunca aliniyo mecbur. Bi dene istersen sevecektir eminim
pilavustutavuk Huzurkokulum bestiron da 70 di galiba. Hemen hemen aynı fiyatları demekki. Sevsin birde inşallah işe yarasın aynen fiyat hiç önemli değil.
Sasah1441 pilavustutavuk canım kusura bakma postu arıyorum kaç gündür yeni buldum 🙈 eczaneye sordum ocean damla varmış ne yaptınız buldunuz mu
Tly16_ pilavustutavuk sidefer kullan cnm, hem tadı güzel bebek seviyor, hemde leke yapmıyor, ocean siyah siyah kalıyor kıyafette bile çıkmıyor
Mires Onu bulamıyorsun madem sidefer kullan bana doktorum önermişti hem tadı da çok güzel bebeğim çok sevmişti sadece fiyatı biraz yüksek ama değer bence😊
Damlakutay pilavustutavuk Geçenlerde Ankaraya gelmiştim ailemin yanına bende bulamamıştım doktorumda sidefer kullanabilirsn demişti Eskişehire geldim direk buldum eczanede Ankarada da artık üretilmediğini söylemişlerdi
hayalperestbirealist pilavustutavuk sidefer ve bestiron da tercih edebilirsiniz zararlı bir koruyucu vs olmasın istiyorsunuz anladığım kadarıyla
Mirac_21032019 Mineoksuzz ocean demirin fisfisi yok malesef damla seklinde sizin bahsettiginiz d vitamini olani
Mirac_21032019 pilavustutavuk daha oncede bi sure kullanmistim nutrigeni aslinda kullanimi oceandan daha kolay yogurduna 1 sase dokuodum okadar her şase 1 gunluk zaten ayarlanmis ocean damlayi diren agzina damlatiyodum ben bazen sayisini kaxirdigim oluyodu durmuyodu
pilavustutavuk Sasah1441 ne demek hiç önemli değil:). Eşim her ay ben o damlayı arayamam dedi :/ sidefer almış gelmis Yinede çok teşekkür ederim ilginiz için 🌝