fatmanuroba Bebeklerinizde kuruluk sorunu yaşadınızmı beş aylık kollarında aşırı derecede kuruluk var düzenli olarak krem kullandım yağlıyorum fakat aynı kremi bırakınca tekrar eskisi gibi oluyor yaşayn varmı aranızda
kubramomm- fatmanuroba La Roche lipikar kullanabilirsin. Onun dışında çok ileri bı hal aldığında 5 gün kortizonlu krem mecbur
zezey19 fatmanuroba doktora gidin dermatit egzama olabilir oglumdada kurulun vardi gogsunde zamanla buyudu kasinmaya basladi basta kasinmiyordu doktora gittik egzama dedi bi krem yazdi eczaci kendi hazirladi cok iyi geldi 1 kere surmeyle gecti birde nemlendirici verdi her gun suruyorum hala basite almayin sizde gidin birilerinin soyledigi kremleri kullanmayin sakin heleki kortizonlulari…