Oğlum 1 ay 7 günlük sarılık vardı ama tamamen geçti doktor kilo alımı çok güzel dedi mama meme olarak besliyorum bazen gece 4. Saat uyuyor v bende yorgubktan bayılıyorum sizce kendi uyanmasını bekleyim yoksa ben uyandiriyim mi gerçi acıkınca hemen ağlıyor ve asla sakinlesmiyor aç olunca