51727846 Kızlar 7 aylık kızım var ve hiç saçı yok 5 yaşındaki kızımda küçüklüktede çok saçı vardı hatta bağlıyodum ama küçüğümde daha çıkmadı sizce nezaman çoğalır ince tel mi olur
buseviim 51727846 15 aylık hala çok kısa sacları bende uzasın istiyorum bir sürü toka aldım saç yok 😂
1pekmom_ 51727846 kızımı herkes erkek diye seviyordu deli oluyordum. Ecowell kullanmaya başladım baya etki etti tavsiye ederim. Doğum gününde iki kulak bağlayabilmiştim sonunda 😂
ffulya 51727846 aslı enverin instagramına bakın kızı iki yaşına geldi hala pek bi saç yok açık renkli ince telliyse zor uzayabiliyor
51727846 Bazıları kes daha gür çıkar diyor ama ben ilk kızımdada hiç kesmemiştim şuanda gayette iyi saçları inşallah küçüğümünde ablası gibi olur
morbulutlu saresununannesi ay aynen yaaaa doğunca şok oldum annem sürekli saçlı olacak çok ağrın var dedi. Bebek bir çıktı keltoşşşş hahaha neyse ki şu an azıcık da olsa var 😀
27esmer Benim kızımda da geç çıktı ecowell şampuan kullanmaya başladık içeriği temiz diye tercih etmiştim ama sanki saçlar canlandı gibi denemeni tavsiye ederim