Merhaba kızlar yaklaşık 3. 5 ay önce vajinal doğum yaptım ama hala aşırı akıntım var iç çamaşırım sürekli ıslanıyor idrar kaçırıyorum sanıyorum ama baktığımda akıntı görüyorum. Sizce bu normal mi? 1.5-2.ay da Dikiş kontrolümde doktor herşeyin normal olduğunu söylemişti. Bu durumu yaşıyan var mı?