Arkadaşlar bu 4. uyku gerilemesi ne zaman başlayıp ne zaman bitiyor ya ben 3. Ay bitince başlıyor sanıyordum 4 ay 10 günlük oğlum var anamızı ağlatıyor uykusunun geldiğini anlayınca hemen uyutmaya çalışıyorum ama bazen zamanı geçiriyor ve çıldırıyor nerdeyse nefesi kesilecek şekilde ağlıyor ne zaman geçecek bu günler