Hanımar bir ay önce eşim boğaz ağrısı, öksürük derken hasta oldu. Adam iki kere antibiyotik bir ton ilaçlar kullandı hala boğazım ağrıyor der. Geçen hafta da kızım boğaz wnfeksiyonu geçirdi, antibiyotik biteli üç gün oldu mesela ama bu gece 3 kere kalktı anne boğazım ağrıyor diye ve genzi akıyor farkındayım. Ben de aynı hasta oldum tedavim bitti hala şikayetlerim devam ediyor. Hadi biz neyse de kızıma kafam takıldı. Kullanacağımı her ilacı, yapacağımız her şeyi de yaptık ama yok yok özellikle geniz akıntısı geçmiyor. Siz geçirdiniz mi böyle bir şey? Bir öneri verin Allah aşkına ne yapmalı?