V12 kullaniyorum çok memnunum kendime yaptığım en iyi yatırımım diyorum :) aparat sonradan alınıp takılmıyor sadece en son çıkan ürününde geçerliymiş bayisine sormuştum.
Bana göre bir eksisi yok ilk zamanlar filtreyi yikiyordum yedek filtre sipariş etmek durumunda kalıyordum ki onunda çözümü bulduk hava tutuyoruz mis gibi oluyor ve uzun ömürlü oluyor