kardelenmusab Arkadaşlar iyiakşamlar benim bebeğim iki aylık doktor hava verdi fakat serumu nekadar koyucam söyleşmedi ilacın yarısını koyun dedi nekadar serım koyucam bilgisi olan yada kulanan varmı yardımcı olurmusunuz bana