Sblatc Anneme ankastre alacaktık abim fansız sadece alt üst pişirme özellikleri olan fırın sipariş vermiş daha gelmedi ama kargoda sanırım iade edemedik. Fırını fansız olup memnun olan var mı? Yemeklwr nasıl pişiyo