eylulll_ Merhaba güzel anneler bugün ultrasonda kızımın böbreğin genişlediğini öğrendik nefrolojiye sevk edildik çok stres yaptım bilgisi olan tedavi süreci nasıl oluyor anlatacak biri var mıdır …
Uraztos eylulll_ oğlumda doğuştan böbrek taşı olduğu için sürekli takipteydi sol böbrekte dolgunluk diye ifade edilmişti hafif seyirde büyüme vardı. Herhangi bir ilaç kullanmadık. Fakat bir yaşından sonra normale dönmüştü inşallah sizde de öyle olur geçmiş olsun
minnakveannesi eylulll_ bilgim yok ama merak ettim ne şikayetiniz vardı nasıl anlaşıldı yani büyüme olduğu, geçmiş olsun bu arada
Cansuuecc eylulll_ bizde de yenidoganken teşhis koyuldu başlarda ayda bir sonra 2 ayda bir kontrole gittik korkukucak bir durum değil merak etmeyin tabi çok çok ileri seviyede değilse şimdi 9 aylık olduk 12. Ayında da bı bakalım sonra takibi bırakırız dedi enfeksiyona dikkat et kapmasin dedi bir de tazyikli isemiyorsa dikkat et getir dedi
balli_cilek eylulll_ yeğenim de vardı takipte kalmıştı şimdi 16 yaşinda hiç bi sorun kalmadı sizinde öyle olur inşallah geçmiş olsun 🤲🏻🌸
eylulll_ minnakveannesi Teşşekürler kafamızda hemajom vardı onun için ultrason çekindik orada belli oldu
hulyaaky Benim kızımdada aynı sorun var ilk çekildiğinde ultrason büyüme dediler nefrolojiye gittik bir şey demedi tekrar gün verdi ultrason için tekrar bakıp ona göre bir şey diyecek inşallah bakalım iyi şeyler söyler 5.8 yazıyordu.
hatceninblog eylulll_ benim bebeğimin de 2 buçuk aylıkken birinde genişleme var dediler sonra nefrolojiye gittim o da dedi bebeklerde oluyo genelde daha sonra eşitleniyo dedi 6. Ayda bi kontrole gidin o zaman karar verilir dendi haziranın 20 sinde kontrolümüz var inşallah düzelmiştir
binnur37 eylulll_ benim kızıma anne karnındayken var dendi 3 ayda bir idrar tahlili verip film çektiriyoduk bir sıkıntı çıkmamıştı genelde 1 yaştan sonra geçiyor ek gıda sonrası su içmesine dikkat et mümkün oldukça içsin demişti sonra kendiliğinden geçti şükür şuan 2 yaşında sizinde geçer inşallah 🤲
gulcem53 binnur37 Geçmiş olsun ben de oğlumdan şüpheleniyorum bu durumu tuvaletini yaparken zorlandığını farkediyorum ve çok ağlıyor İnşallah düşündüğüm gibi değildir ama yine de kontrole götüreceğim. Bu film dediğiniz sintigrafi mi oluyor acaba?