merhaba. birçok annenin emzirmeyi sabır taşıyla sonlandırdığını okuyorum. benim oğlum memeyi bırakalı çok oldu fakat mama istiyor bazen uylusu bölündüğünde veya akşam uykusuna dalarken. 120 ml’e 1 çay kaşığı kadar anca mama koyuyorum gerçi epey seyrek oluyor ama. yine de bırakmanın zamanı geçti bence 2 yaş 2 aylık çünkü. biberonda su,süt vermeyi denedim ama uykusu bölünüp istediğinde asla kabul etmiyor bunları. biberona sabır taşı süren oldu mu hiç?