imaddesi ummukerem aynısını düşünüp post açma gereği duymadım. Çünkü bizi dikkate almıyorlar ne yazık ki..
ummukerem imaddesi otomatik Google veriyor deyip duruyorlar haklısın… onların mesajları da otomatik olmuş 🫠🙄
cLearQueen suhedaaaaa normalde bebis resmi vardi dimi sende? Ben de isimden degil de resimden taniyodum hatta aklima gelmisti gecen gun nerelerde acaba diye
hepsigececeksabret ummukerem çok sinir ediyor artık bazen uygulamadan vazgeçip kapatıyorum. Bastıkça yeni bir yere giriyor
ummukerem hepsigececeksabret ay evet x işareti de minnacık bassan bile yine reklamın adresine gidiyor tam çıldırmalık