Çok geçmiş olsun öncelikle. Geçen hafta benimkiler de hastaydı ben sürekli burunlarını temizledim, burunlarına hava verdim, ayaklarının altına sarımsaklı zeytinyağı sürüp çorap giydirdim, sarımsak bal limon kürü yaptım antibiyotik niyetine, dut suyu kaynatıp içirdim bolca, çörek otu yağı, udi hindi yağı bir çay kaşığı verdim günde. Suluklarının içine bir damla iyot damlattım içirdim. Öksürük için de bizde ateş olmadığı için uyguladım bu yöntemi ateşli iken önerilmiyor çünkü havluyu ütüyle ısıttım üstüne su değmemiş kullanılmamış sabunu havluya sürdüm sabun göğse ve sırta gelecek şekilde havluyu bir göğse ertesi gün sırta o şekilde azaldı öksürük aklınızda bulunsun