Defnece Hasanatlas yamuna mı? Bide neden kullanamadınız? Ya ben ten askılı korse aldım ama batıyor rahat edemiyorum bide yamuna yı denesem mi diye düşünüyorum
Hasanatlas Defnece evet yamune tayt aldım ondan kullanmak istemedim taytı giymek daha kolay. Batan balenler hepsinde var, benimda daha önce aldıgım korse öyle batmıştı ama yamunedeki öyle rahatsız etmedi. Çocukdan dolayı onuda takıp kullanmya vaktim yok ınan
Defnece Eri070120 hiç memnun kalmadımbugün eşimin arkadaşında askısız yamunayı gördüm arasında çok fark var yamuna alın brnce
Sevil20082018 Elifinannesii askisiz Yamune korse satiyorum ben ten rengi latex diye geciyor XXL beden
prensannesiii14 Eri070120 https://hizliresim.com/oyY2AQ https://hizliresim.com/ZnAWLg https://hizliresim.com/BGREEV https://hizliresim.com/2PYyyL yamunanın exclusive m beden korsesini satıyorum balen kısmında ufak bir sökülme mevcut belli olmuyor 180 ne satıyorum